Menu
hr en

TICKET AUTOMATED SYSTEM

TASK je inovativna aplikacija koja pruža cjelovito rješenje za planiranje, praćenje i održavanje inventara, lokacija, radnih potrepština te ostale imovine. Svojom naprednom funkcionalnošću temelji se na ticketing sustavu s tri razine omogućujući efikasno upravljanje svim aspektima održavanja. 

Prva razina - Prijavljivanje kvarova i nedostataka 

U slučaju kvara ili nedostatka opreme, korisnici mogu jednostavno podnijeti prijavu putem prve razine sustava. Svaka prijava automatski pokreće specifičan upitnik prilagođen sektoru u kojem je kvar nastao, osiguravajući preciznost informacija i efikasno rješavanje problema.

Druga razina - Organizacija i raspodjela naloga 

Druga razina sustava koristi se za razbijanje prijavljenih problema na pojedinačne naloge koji se dalje prosljeđuju odgovarajućim vanjskim tvrtkama ili internim službama zaduženim za održavanje. Ovaj korak osigurava brzu i pravovremenu intervenciju, minimizirajući zastoje u radu.

Treća razina - Praćenje izvršenja radova 

Nakon formiranja naloga, dolazi do treće razine sustava, gdje izvršitelj posla dogovara dolazak na lokaciju putem mobilne aplikacije. Detaljno se  prati vrijeme dolaska i odlaska, kao i sam proces izvršavanja radova. Ova razina omogućuje realno vremensko praćenje aktivnosti, što osigurava transparentnost i kontrolu.

Svaki korak detaljno se prati i dokumentira unutar TASK aplikacije. Ova funkcionalnost omogućuje korisnicima da jednostavno prate održavanje imovine, identificiraju kvarove i nedostatke, vrše provjere efikasnosti službi održavanja te razne druge analitike financijskih i operativnih stavki cijelog procesa. TASK automatski generira predfakturu pri završetku radova, pružajući transparentnost u financijskim transakcijama. Ovaj dokument se lako prilaže fakturi, olakšavajući proces fakturiranja.